Opšti uslovi prevoza prevoznika: Terra Travel

1.Karta se izdaje na lično ime i ne može se ustupiti drugom.

Karta se mora pokazati na zahtev ovlašćenog lica.Karta važi 6 meseci.

2.Rezervacija mesta se vrši pri izdavanju karte. Rezervacija mesta za povratak mora se obezbediti najmanje 5 dana pre datuma polaska, a putnik će biti prihvaćen u okviru raspoloživih mesta. Ako je putnik kupio kartu sa definisanim datumom povratka dužan je da ovaj datum potvrdi najmanje 5 dana pre povratka. Prevoznik zadržava pravo da proda mesta koja nisu potvrđena.

3.U slučaju otkazivanja ili odlaganja putovanja u roku do najmanje 48 sata pre polaska, prevoznik zadržava parvo naplate u visini od 20% cene karte na ime troškova i rezervacije. Ukoliko se putovanje ne otkaže, odnosno, odloži najmanje 24 sata pre polaska, putnik gubi pravo na povraćaj novca, odnosno, promenu datuma putovanja.

4.Prevoz prtljaga se naplaćuje prema cenovniku. Odgovornost putnika je da se uveri da je prtljag utovaren i istovaren iz autobusa. U slučaju nastale štete, putnik mora podneti prijavu prevozniku odmah nakon završetka putovanja, po preuzimanju prtljaga I priložiti prtljažnu kartu. Dimenzije prtljaga  30 x 70 x 20cm i 30kg težine

Prilikom ulaska u autobus putnik može da prijavi prtljag koji ima vrednost veću od 100 EUR po jedinici prtljaga, kao i lomljiv prtljag, o čemu se sačinjava posebna beleška na svim primercima prtljažne karte, koju potpisuju putnik, vozač i kondukter, na osnovu predhodnog uvida u sadržaj prtljaga i procene njegove vrednosti

–   U slučaju krađe ili gubitka prtljaga krivicom prevoznika, prevoznik može da odgovara samo za vrednost prtljaga do 100 EUR u dinarskoj protivrednosti po jedinici prtljaga, uz obavezu putnika da priloži prtljažnu kartu kao dokaz. U slučaju krađe ili gubitka ručnog prtljaga prevoznik ne preuzima odgovornost niti vrši nadoknadu.

–  Za lomljiv prtljag prevoznik nije odgovoran.

–  Dozvoljena količina prtljaga su dve standardne jedinice (torbe ili koferi)

–  Prtljag se naplaćuje po važećem cenovniku.

5.Putnik je odgovoran za ispravnost I važnost putnih ispravai viza I poštovanje carinskih, zdravstvenih I drugih graničnih propisa.

6. Prevoznik ne odgovara za kašnjenja putnika prouzrokovana situacijama na koje ne može da utiče, tzv. “viša sila” (vremenske prilike, gužve na graničnim prelazima, saobraćajne gužve) i ne vrši nadoknadu moguće štete koja je tim povodom nastupila.

7. Putnika koga su pogranični organi njegovom greškom zadržali više od 30 minuta, prevoznik nije dužan da čeka i ne snosi troškove njegovog daljeg prevoza i/ili boravka. Prevoznik nije odgovoran ukoliko pogranične ili imigracione službe ne odobre ulazak putnika u drugu zemlju i ne snosi troškove njegovog daljeg prevoza i/ili boravka. Putnik je dužan da se blagovremeno informiše o uslovima putovanja u odredišnu i/ili tranzitnu zemlju

Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa, pružanje funkcija društvenih medija i analiziranje saobraćaja.
Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa.