NOVA GLAVNA AUTOBUSKA STANICA U BEOGRADU

Nova glavna autobuska stanica u Beogradu otvara se 29.09.2024. po poslednjim informacijama i planira se kao savremen objekat koji će zameniti postojeću glavnu autobusku stanicu.

Svi redovi vožnje koji se nalaze na našem portalu ostaju nepromenjeni.

Svi putnici koji putuju iz Beograda sa glavne autobuske stanice sa kartama kupljenim preko portala, obavešteni su o promenama. Trudili smo se da vam blagovremeno dostavimo informacije o izmenama, a svakako za sva dodatna pitanja stojimo vam na raspolaganju.

Tim Polazak -blog vam pruža neke od informacija u vezi sa novom glavnom autobuskom stanicom.

Ukupna vrednost projekta procenjuje se na oko 30 miliona evra, što uključuje troškove izgradnje, opreme i infrastrukture. Projekat nove autobuske stanice obuhvata nekoliko ključnih aspekata koji su značajni za unapređenje transportne infrastrukture kako u Srbiji, tako i u glavnom gradu. Očekuje se da će stanica značajno unaprediti transportnu mrežu u Beogradu i pružiti bolje usluge putnicima. Stanica se lokacijski nalazi na Novom Beogradu u blizini glavnih saobraćajnica, što omogućava laku dostupnost. Planirana je integracija sa drugim oblicima javnog prevoza, kao što je gradski prevoz, autobusi i tramvaji, što će olakšati putnicima kretanje do određenih tačaka u Beogradu i okolini Beograda. Ovaj projekat ima i društveni uticaj, razvoj lokalne zajednice i razvoj okoline, kao i nova radna mesta. Istaknuti su ekoloski aspekti, u projektu su uključeni elementi poput solarnih panela i sistema za upravljanje otpadom, čime se doprinosi smanjenju ekološkog uticaja.

Savremenog dizajna, jedan moderan arhitektonski pristup, ponudiće veći kapacitet i omogućiti efikasno upravljanje većim brojem putnika i autobusa.

Nova glavna autobuska stanica jeste kompleks sa brojnim pogodnostima za putnike.

Komercijalni deo nove autobuske stanice osmisljen je kao prostor koji će pružiti raznovrsne usluge putnicima.

Evo nekoliko ključnih detalja:

Informativne table planirane su da budu deo opreme stanice. Table koje prikazuju redove vožnje, informacije o dolascima i odlascima, kao i obaveštenja o eventualnim promenama.

Prostor za čekanje osmišljen kako bi putnicima pružio maksimalnu udobnost i olakšao čekanje na prevoz. Prostor je opremljen udobnim klupama ili pojedinačnim stolicama kako bi putnici mogli da se odmore. U blizini sedišta obično su postavljene utičnice za punjenje mobilnih telefona i drugih uređaja. Besplatan Wi-Fi  da omogući putnicima da se povežu sa internetom dok čekaju biće dostupan. Prostor je klimatizovan kako bi se obezbedila udobnost u svim vremenskim uslovima. Novi moderni i savremeni toaleti biće na raspolaganju putnicima.

Mogućnost čuvanja prtljaga takođe će biti deo usluge autobuske stanice, obično je u formi sigurnosnih ormarića ili prostora gde putnici mogu ostaviti stvari.

Prodavnice sa različitim sadržajem, uključujući suvenire, knjige, putničke potrepštine, što će putnicima omogućiti da nabave sve što im je potrebno pre putovanja.

Restorani i kafići koji nude brzu hranu, užinu i pića, pružajući mogućnost opuštanja pre odlaska nalaziće se unutar kompleksa autobuske stanice.

Bankomati i menjačnice takođe deo usluge koji će olakšati putnicima pristup gotovini i omogućiti razmenu valuta.

Jako važan segment za putnika jeste informacija, informacione tačke sa info pultovima biće postavljene unutar autobuske stanice. Ključne tačke za pružanje potrebnih informacija putnicima i olakšavanje njihovog putovanja. Centralne tačke gde putnici mogu dobiti informacije o redovima vožnje, destinacijama, cenama karata i uslugama. Moguće je da se putem informativnih tačaka daju obaveštenja o važnim promenama, sigurnosnim pitanjima ili drugim relevantnim informacijama. Nadajmo se ljubaznom osoblju kao i do sada, koje je često prisutno da pomogne putnicima u vezi sa pitanjima i pružanju dodatnih informacija.

Informacije na autobuskim stanicama su ključne iz nekoliko razloga: Olakšavanje putovanja, jasne i dostupne informacije pomažu putnicima da brzo pronađu potrebne podatke o redovima vožnje, destinacijama i cenama karata, čime se smanjuje stres i povećava efikasnost putovanja; Povećanje sigurnosti, obaveštenja o sigurnosnim protokolima, promenama u rasporedu ili eventualnim problemima (npr. kašnjenja) pomažu putnicima da se bolje pripreme i da donesu informisane odluke; Poboljšanje korisničkog iskustva, kvalitetne informacije doprinose opštem zadovoljstvu putnika; Podrška turistima, informacione tačke često sadrže brošure i mape koje pomažu turistima da se orijentišu i otkriju lokalne atrakcije, što dodatno obogaćuje njihovo iskustvo; Efikasno upravljanje saobraćajem, informacije o realnom vremenu, poput dolazaka i odlazaka, omogućavaju boljih upravljanje resursima i smanjenje gužvi; kao i promocija dodatnih usluga, informacije o dostupnim uslugama, poput taksi prevoza, smeštaja ili ugostiteljskih opcija, pomažu putnicima da planiraju svoj boravak ili putovanje.

Nova glavna autobuska stanica neće biti samo mesto prolaska i dolaska, već i mesto okupljanja i uživanja!

Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa, pružanje funkcija društvenih medija i analiziranje saobraćaja.
Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa.